tvatt, tvatt, tvatt, tvatt, tvatt. .

tvatt, tvatt o ater tvatt. det ar vad som star pa schemat idag! :) barnkalas ska jag med pa sen ocksa. kan ju bli intressant, da jag antar att mamman bara ska sitta o prata med dom andra mammorna och jag springa efter dom har tvillingarna ; )haha! kan ju bli spannande.

nu nar jag varit ledig sa himla lange brukar man ju sova ganska lange.. sa dar 11 - 12.. nu gar ja upp 6:45. det ar att overraskande att ja ens star pa benen ;) men blir ju inte direkt nagra fester nu pa dom har dagarna. haha!

nee om man ska ga o rota lite i kylskapet ; ) ja e hungreeete.


hoppas ni alla har en fin dag :) har e de soligt o varmt... men javligt blasigt.


tror min fb har lagt ner lite ocksa :P jaja! vad gor det varlden? haha..

kram

Kommentarer
Postat av: Alexanderjohanne

Excellent site, added to favorites!! Wonderful and informative web site. I have found much useful information.

2011-11-10 @ 11:31:30
URL: http://alexanderjohanne.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0