Update from Nanny Mali

haha jag tycker att det ar lite kul att hon som ar har som maid, May. Hon ar runt 60 arsaldern och vet inte hur man kokar ris, eller hur man gor kottfarssas? jag undrar vad har hon gjort hela sitt liv ?:D hon har ju haft smabarn sjalv. konstigt tycker jag!
Hon brande vid riset och sa sa jag.
ror inte i botten for da kommer allt smaka brant.
haha! och vad gor hon? jo hon graver i botten.
Pojkarna at inget ris, bara fisk med ketchup ;) sa ja fick ge dom lite banan ocksa, sa dom blev matta o belatna.

Undrar om dom ar som min lillebror, som at ketchup till allt nar han var liten ;p

Igar somnade jag vid klockan 10 pa kvallen, behovligt. kommer inte ha tid att somna sa tidigt idag, for har tvatt i, och mat maste ja ha :D hungryyyy

Familjen fragade aven om ja kunde stanna langre da det har blivit klart att deras nanny har en infektion i magen efter operationen och kommer behova gora en ny idag eller i morgon. Snall som jag ar kan jag faktiskt inte saga nej. Men dom ska ge mig nagra dagar off forst. har pa mandag jobbat ca 10 dagar och nastan 10 timmar varje dag. trott e bara fornamnet :D
Men Nanny Mali ska val klara lite mer tid med dom har busungarna ;)

Maste ju bara traffa Z lite sa ja far lite energi :D :D :D



krams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0