vill inte ..

ja idag har jag sovit runt 14 timmar. var vaken lite nar Z akte till jobbet , sen somnade jag om o vaknade vid kl 5 :o
Eftersom att jag har kommit fram till att det har verkligen inte hjalper sa maste jag aka till sjukhuset igen.. i morgon.
valdigt trakigt da de e Z  lediga dag o vi tankte aka till stranden tillsammans eftersom han aldrig har tid for det annars.. Men men.. that's life I guess.

forsokte ata lite nu nar jag vaknade med det gjorde ju inte direkt saken battre da kramperna kom direkt. va fan e de har??? kan nagon beratta det for mig? ackligt trist.
jag har inte tid for det har, jag har jobb, intervju... jaa.. nej.. bort javla mage.

far val se om nasta sjukhus hittar nagot fel..

wish me luck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0