What's up?

Kul att man ar ledig men anda jobbar ? ;p
Tim forsoker hitta pa saker jag kan gora, som att dra till stranden eller till att mall. men maste anda jobba lite senare och orka stressa ivag nagonstans o spendera pengar :) Fick lon idag for dom dagarna jag har jobbat i afa. det ar ju bra!

Imorse kom foraldrarna hem, tur det! for det verkar som om ena ungen har blivt sjuk.

Ikvall ska vi diskutera hur jag ska jobba vidare. vet att hennes mor kommer pa Sondag. men det behover inte betyda att det ar slutet for mig, dom kan ju behova mig mer.


Verkar som om att alla mina vanner om Cypern ar lika virriga som jag e, bara varan sota lilla Sofia som ar helt saker <3 och Jaqueline :D


Sa har far ni en fin bild pa oss 3 fran Napa 2010. Castle ;)



Jaqueline                           Sofia                                    jag





vi kanske ses i ar igen ? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0