Beach club

Radio1 var ju da pa XL beach club igar och jag hade vunnit pris sa jag o Z drog dit..
Vi som var med Radio1 fick ta "fina" bilder med en corona flaska och sen ocksa ha varat eget avsparrade omrade pa XL.
Var ju mer roligt ute bland alla andra da :D
Det var aven en till tavling undr kvallen o det var att 1 utav alla oss som var med Radio1 vann biljetter till Ibiza for 2 pers. Vi vann inte, men vad gor d :D
kul hade vi tills Z fick glas i foten o blodde som fan. sa da var d dags att aka hem :)
mat o mysa till film :)

Har dom gjort mina brost storre?

Idag har vi inte gjort mycket kan ja lova, slappat :) Hoppas ni har gjort nagot mer vettigt :)
Snart kor jag tillbaka till Abu Dhabi .

pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0