Driving

Go kvall allesammans. jag for hos mig ar klockan 7 pm. Vilket betyder kvall for mig nu for tiden ;) haha!
Blev inget Marina mall, utan akte istallet till Al Wahda mall.
Lite spannande att det var forsta gangen Tim akte med mig nar jag korde. Anna ar liksom avslappnad nar hon aker med.
Tim ar mer.. Bromsa bromsa, nej ta den filen, var forsiktig, bla bla .. haha! jag skrattade inombords o tankte bara. jaja coola ner va ;) men vi kom ju fram till hans jobb o jag till mallet sa e nog att inget fel pa min korning :p
Men e ju lite skillnad an skogarna jag ar ifran . har kor jag bara pa 3,4 eller 5 filig vag :)

En osminkad Marie o Wilson.

Tanker pa vagarna jag korde pa i San Fransisco haha! sheet. upp i bergen med denna minibussen o trangt som fan nar man far mote, bara vantade pa att nagon skulle raka kora ner i stupet hahaha!

Btw, bra radiokanal har i UAE. ackligt bra musik. tur man har den nar man kor sa mycket.
Jag shoppar ju alldeles for mycket. vet inte om de e positivt eller negativt att det aldrig ar till mig ;p




seeeeeee u :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0