fin fint de.

Idag ar min mage cp. men ja e lika glad anda :) haha!

ska verkligen ta o unna mig mer tid for film idag. Men forst ska ja lasa igenom kontraktet for mitt nya jobb som BARA ar pa 7 sidor.
kanske ska unna mig en snickers ocksa ;p
Tim klagade nar ja inte hade kopt nagon men nu klagar han pa att ja kopt for mycket, for ny ater han ju for manga. haha! man far val va en snall anstalld o ata nagra av dom da ;)

Innan jag far det nya jobet sa ska jag ga igenom en kurs pa 7 veckor, klarar jag den kommer jag se ut sa har :)

Wish me luck ! :)
Men det ar ju inte forran 3 Juli.
Forst blir det Cypern o Frankrike :)


I'm feeling good :)

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej gumman! Vad roligt för dej!!!! Hur länge ska du jobba uppe i luften? ;) När ska du till frankrike? Och vad ska du göra där? I Miss u!!!! <3 puzz puzz

2011-05-19 @ 10:08:45
URL: http://ietthus.blogspot.com
Postat av: Marie Borg

Hey baby!

Ja det ar ju skitkul ju :) har fatt ett riktigt jobb!! :) sa nu kanske jag ar fast har ;)

Jag aker till Frankrike 17 Juni med familjen jag jobbar for nu :) sa ska med dom o jalpa till lite med barnen o sa :) far ju allt betalt och betalt nar jag ar dar, sa ja klagar inte :)

miss u too <3

2011-05-19 @ 11:50:55
URL: http://lolittie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0