lovely .

oj oj oj . nu har jag jobbat for mycket marker jag, inte ens tid att skriva 2 rader har ;)
som sagt vissa dagar jobbar jag 12 timmar. som idag. phuu!! nar ja skulle kora till Marina Mall har i Abu dhabi trodde ja jag skulle somna, satte ACn pa jatteblasigt i ogonen. hahaah! kallt at huvudet blev det men vaken var jag :)
Hade massa arenden att gora, men dagen har ju gatt fort iafa :)

Har haft en helt underbar helg o hoppas Z lagger upp bilderna snart :*
ska jag visa er vad roligt vi haft det. han har ju aven san kamera man kan ha i vattnet, superkul!
se om man kanske kan snika med sig den till Cypern. ;)

Ah en nyhet jag glomt att beratta, bestallt flygbiljett till Cypern :) sa det blir 10 dagar med sol o bad. blir val att festa men min mage far ont av bara lite cola, sa vet inte hur bra alkohol ar .. typiskt.
Ska bo nagra dagar me min smukke pige Jeanette :) wihoooo!!!!!


puss alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0