Lucky day

Alltsa jag bara flyger ovanfor molnen just nu.. (Kommer iafa snart att gora ;)

Jag ar bara sa otroligt glad!

Idag har ja fatt 2 sjukt bra nyheter.

1a ar ett jobb, vantar bara pa att personen ska ringa mig sa vet jag mer info :)

2a ar att jag vann ett pris med Radio1 idag :) sa pa fredag ska jag till XL beach party o far ta med mig 3 vanner :) sa ska partajja med Radio1 :) haha. o sa har man chansen att aven dar vinna en resa for 2 till Ibiza.

Jag tror jag har nagon sorts tur dag idag :)
hoppas den haller i sig tills pa fredag ;)


puss puss pa er alla.
kanske jag ska kopa en trisslott?



Kommentarer
Postat av: Cecilia

Haha fan va kul! Håller tummarna för resan me ;)

2011-05-17 @ 14:36:53
URL: http://www.cecilialundin.se
Postat av: Marie Borg

tack gumman :)

ja det har varit en bra dag :) hihi!

men glomde kopa den dar trisslotten ;p



tyypiskt. hahhaha

2011-05-17 @ 17:39:36
URL: http://lolittie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0