Nissi beach

Ja saknar Cypern.
Hur kan det vara sa att jag saknar det stallet mer an Sverige?
hmmm?..vet inte.
Det satte sig langt in i hjartat.

Hur kan det har stallet inte gora det? <3
Blev ju som det blev dar o varken jag eller Tina ska vara kvar i bolaget, da dom har andrat pa verkligen allt :( synd men sant. allt handlar ju om pengar:) vilket man forstar.

Senaste veckan har ja fatt erbjudande som hostess pa en fransk restaurang o i forrgar ringde dom fran en nattklubb och undrade om jag fortfarande sokte jobb (Jag mejlade med dom i November??) haha.
Men jag har ju jobb har till slutet av Juni. fattar inte varfor allt kommer samtidigt? flyt men oflyt?
Kunde dom inte ringt liksom 2 manader senare?
Nej vi far halla tummarna nasta torsdag!!!



nu ska ja ata bakpotatis , yummie! sen ringa o natta min babe <3

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jag saknar också cypern <3

2011-05-17 @ 14:39:08
URL: http://www.cecilialundin.se
Postat av: Marie Borg

jaaa babe. vi hade d bra dar <3 our favorite Island :)

2011-05-17 @ 17:41:35
URL: http://lolittie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0