Trip :)

Pa sondag bar det av mot Oman. Jag ska kora for att ja behover fornya mitt visa.
Men som tur ar sa ar Amer ledig sa jag far sallskap. haha!
Hade varit trakigt o jobbigt att aka sjalv ;P Vet ju knappt vilket hall det ligger at.
sa kommer bli ca 5 timmars korning sammanlagt hela dagen.
men med bra sallskap klarar man det :)
Blir nog mycket prat om tjejer..
Da han verkar ha lite girl trouble ;) haha!

Ska ta mig en macka eller fem nu o sen se mer Californication.


Puss o natti allihopa :*





Jag vet att du klarar den har perioden. Det kommer snart att fixa sig. Ge INTE upp!!
Onskar jag kunde gora nagot, men det kan jag inte.. Men du klarar det, du ar stark! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0