early morning

En av dom basta dagarna pa lange <3
Z fick off fran sitt jobb sa vi har haft hela dagen tillsammans :)

En tjej som heter Annica kom till oss ocksa, hon jobbar har som au pair o vi borjade prata pa resedagboken :) trevligt att traffa nytt folk. det blev pool hela dagen med Z o Annica sen kom Amin o Joey med den efterlangtade maten ;)..

Det hande inte sa mycket under dagen men den vara bara helt underbar. for mig blev det sen jobb, vilket gick bra. men lite dumt att ge mig trial en lordag, som ar en av dom mest busy dagarna. men jag forsokte i afa:) men jag vet inte vad hon tyckte om mitt jobb jag gjorde, och tror chefen kan vara valdigt trevlig men samtidigt en riktig liten bitch :p

Har en viktig intervju den 12e ocksa.


Pa sondag ska ja kora till Oman, fornya mitt visum. se om ja hittar dit ;) mohahaha!



Pusss alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0